1.1 Dit garantiebeleid is van toepassing op alle producten die verkocht worden door ComfoClime.nl.
1.2 Door een product aan te schaffen bij ComfoClime.nl, stemt u in met dit garantiebeleid.
2.1 Alle ComfoClime-producten komen met een standaard garantieperiode van 2 jaar vanaf de aankoopdatum, tenzij anders vermeld.
2.2 De garantieperiode begint op de datum van aankoop zoals vermeld op uw factuur of aankoopbewijs.
3.1 De garantie dekt fabricagefouten en defecten in het materiaal en de afwerking van het product.
3.2 De garantie dekt geen schade veroorzaakt door:
4.1 Om een garantieclaim in te dienen, dient u contact op te nemen met de klantenservice van ComfoClime.nl via in**@co********.nl of 06 870 77 324.
4.2 Bij het indienen van een garantieclaim dient u het volgende te verstrekken:
4.3 ComfoClime.nl beoordeelt de garantieclaim en neemt binnen 14 werkdagen contact met u op.
5.1 Indien het defect valt onder de garantie, zal ComfoClime.nl naar eigen keuze:
5.2 Indien het defect niet onder de garantie valt, kan ComfoClime.nl aanbieden het product te repareren tegen de geldende tarieven. In dit geval worden de kosten voor reparatie en verzending vooraf gecommuniceerd.
6.1 Verzendkosten voor het retourneren van een defect product naar ComfoClime.nl zijn voor rekening van de klant.
6.2 Indien de garantieclaim wordt goedgekeurd, zal ComfoClime.nl de verzendkosten voor het terugsturen van het gerepareerde of vervangende product naar de klant vergoeden.
7.1 Deze garantie verleent u specifieke wettelijke rechten, en u kunt ook andere rechten hebben die per jurisdictie kunnen variëren.
7.2 Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die u als consument heeft onder de toepasselijke nationale wetgeving inzake de verkoop van consumptiegoederen.